onsdag 13 november 2013


Hon har allt hon kan önska,
hon är en häxa i sin svarta hatt.
Hon har allt hon kan önska,
hon är en häxa med sin svarta katt.
Hon tar mörkret ut ur natten
och målar mina dar i svart.
Hon såg djupt i mina ögon,
sen stal jag allt hon peka på.
Hon såg djupt i mina ögon,
sen stal jag allt hon peka på.
Jag är fast i hennes bojor.
Hon låter mig inte gå.
Hon vacklar aldrig,
aldrig gör hon något utan list.
Hon vacklar aldrig,
aldrig gör hon något utan list.
Hon kom från ingenstans,
tar igen allt hon mist.
Hennes läppar är röda.
Hennes hjärta är en kall diamant.
Hennes läppar är röda.
Hennes hjärta är en kall diamant.
Hon har förvridit mitt sinne.
Allt falskt har blivit sant.
Hon fyller år på söndag.
hon ska få mitt huvud på en bricka.
Hon fyller år på söndag.
Hon ska få mitt blod att dricka.
Jag ska bränna mig på bål
och strö min aska i hennes ficka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar